torsdag 30 oktober 2008

Kurs på Papprika....

.. har jag varit på ikväll, stämpling III heter den. En kurs som jag verkligen rekommenderar. Vi var flera tjejer som hade trotsat det dåliga vädret och tagit oss till Papprika för att få lära oss något nytt. Eva som höll i kursen visade oss tre olika bakgrunder, vi fick göra två kort och en tag. Det syns tyvärr inte hur korten glimmar. Jag vet inte hur jag ska göra med kameran för att få till det. Det kanske inte går. Här är i allafall 2 av mina alster...



5 kommentarer:

annannadesign sa...

Härliga kort! Jag hade gärna varit med på den kursen! Grattis i efterskott, förresten!

Kram!

Katarina sa...

Åhh vilka fina kort!!
Du är ju så himla duktig Katta.

Ha en jättemysig Halloween helg nu :)

Kram o hörs snart igen :)

Katta

Katarina sa...

Kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig Söndag !

Kram
Katta

Anonym sa...

Åh va kul att du "blivit med blogg". Grattis både till den och i efterskott till födelsedagen!*blåser fanfar*
Här kommer jag kika in ofta det kan jag lova!
Må så gott :-)

Tina sa...

Snygga kort!
Med tanke på att vi valde samma färger så känns dom ju nästan som mina. Fast jag gillar dina blommor bättre...

Kram Tina