tisdag 6 januari 2009

Födelsedagsstämpel

Då var det slut på ledigheten och dags att börja jobba igen. Julen har gått så snabb förbi och jag kan nästan inte fatta att den är slut. Idag tog jag bort julgardinerna i köket.

Jag har gjort ett kort idag och använt mig av trädstämpeln jag fick av Malin i födelsedagspresent i höstas. Ett underbart träd. Inspirationen till kortet fick jag av Carinas härliga vinter layouter som hon har lagt ut idag. Jag ville få en lite isig känsla på kortet . Jag embossade trädet med Silver Sparkle. Använde ett silverpapper och ett Maja Design papper, snöyra. På det silvriga pappret drog jag med sax för att få ett repigt utseende. Carina gav mig den idéen igår . På hennes layout, Naturens Magi, hade hon använt saxen på fotografiernas kanter, såå snyggt.


4 kommentarer:

annannadesign sa...

Lika snyggt som alltid! Den där snöflingan köpte jag i går. Har en idé i huvudet - får väl se vad det blir av den...
Kram och tack för i går - även om vi hamnade en bit ifrån varandra;)

Anki sa...

Skitsnyggt (som vanligt)!!!

Vi hörs och ses snart!

Kram Anki

Carina sa...

Såå snyggt, riktig vinterkänsla.
Där ser du att det går att använda saxen;)
Vilken underbar stämpel.

Kram Carina

clara sa...

Jättevackert!