fredag 22 maj 2009

Ni har väl tröttnat...

Jag är glad att jag har några som kikar in på min blogg fast jag är så dålig på att uppdatera. I morgon ska vi fortsätta arbetet med att rensa i en bekants lägenhet. Det är en nära bekant till familjen som hastigt dött. Hoppas det inte händer mig att jag behöver ligga död i lägenheten i flera dagar innan ngn hittar mig.

För ett tag sen gjorde jag ett kort med Cuttlebugs Combo dies med fjärilar, en stans och fyra embossingplattor. Jag gillar den då jag kan bestämma på 4 olika motiv. Jag har också använt mig av ett tjockare silverpapper, band och ett hjärta. Allt finns att köpa på Papprika. Trevlig helg.

5 kommentarer:

Carina sa...

Nej vi tröttnar inte, och vi ger oss inte...det är inte antal uppdateringar, utan kvalitéen på dem;) som räknas..
Superfint kort!
Kram Carina

Mita sa...

Vad jobbigt med rens...vet hur det är. Hälsa mamma & pappa! Jättefint kort! Kram kram!

sussi sa...

Fy va tråkigt...det är aldrig kul när det händer hastigt eller händer över huvudtaget :-(
Kortet är i allafall väldigt fint och det är väl klart att vi tittar in..
Den som väntar på något gott....
:-)
Ha en bra helg

annannadesign sa...

Hej!!

Snyggt - som vanligt! Och den fjärilen hade jag nästan glömt bort att jag hade...

Kram!

Jenny sa...

Super snyggt, det ser ut som små silverfjärillar, vill ha, vill ha! snirlarna i bakgrunden och med bandet och hjärtat, så vackert.