torsdag 4 juni 2009

Fler studentkort

Min syster hade beställt några kort och ringde i går för att höra om de var klara då de ska på uppvaktning både i dag och i morgon. Jag hade inte skrivit ner vilket datum hon skulle ha dem så när hon ringde fick jag eld i baken då de inte var klara. Jag blev klar i tid och hon var nöjd. Jag får nu inte glömma de andra 2 som hon ska ha till efter helgen. Har använt mig av distress dynor till bakgrunden. På de utstansade blommorna har jag använt Pearl Maker, en ny favorit.





3 kommentarer:

sussi sa...

Snyggt! Jag har också fått hem pearlmaker men inte hunnit prova ännu. Ser kul ut :-)
Var en sväng till papprika igår men ingen Katarina där inte... :-)
Ha en bra helg,
Kramis

Mita sa...

Puh! Tur att du hann klart trots att du är vissen! fina! Kram Mita

Anki sa...

Äntligen får jag se dem klara!!! Jättesnygga (men det visste jag ju att de skulle bli).
Kram