söndag 18 april 2010

Ramkort i rosa


Jag har köpt en jättebra mall på Papprika, Miter Maker heter den och det blir så fina hörn med den. Jag har haft mina ramstämplar ett bra tag men inte använt dem då jag inte blivit nöjd med resultatet när jag stämplat hörnen men med den här mallen blir det sååå snyggt. Läs mer här.
På kortet har jag också använt vita blommor som jag färgat in med en av de nya distressfärgerna, den här dynan heter Spun Sugar. Textstämpeln kommer från Kort & Godt. I varje blomma har jag använt Puffy Velvet som fanns på Papprika i julas.
Tim Holtz nya dynor och textstämpel finns i butiken.
Jag vill ha flera av av Tim Holtz nya stämpelset som också finns att köpa i butiken.
Ha en bra vecka!

8 kommentarer:

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Kortet blev jättefint!
Jag vill också ha någon av dom nya färgerna och stämplarna.
Får nog ta en tripp till Papprika.
Kramis till dig.
//Carina A

Britt-Inger sa...

Snyggt, Stilrent...UrSnyggt ;);)
Ha en bra dag, måndag.
Kram, Britt-Inger

Scrap by Heart sa...

Så smart och vá fint kortet blev! Jag ska ta en tur till Papprika någon dg denna vecka. När är du där?

Kram Tina

Kerstin sa...

Så fint!
Blommorna (jag är ju lite blomfixerad efter besöket häromsistens...) ser fantastiska ut.
Och den där ramgrejen verkar helfiffig.
I helgen blir det Göteborg/Magnolia men sen ska vi väl trilla in hos er igen och püssla loss lite.
Och skratta!
Kram!

Laila sa...

Hmmm... Så snyggt det vart. KAnske dags för en Papprika tur?

Audrey sa...

Your work is so lovely!!!

annicka sa...

Hej hej! Oj vilket superfint kort!!! Och stafflikortet under har du oxå lyckats superbra med! Fina färger, blommor, stämplar...ja allt är verkligen superfint =)
Tack för tittarna inne hos mig...blir så glad! Må så gott! Kram kram

Jenny sa...

Hej, kan bara säga detsamma, vad mycket fint du skapat. Flera kort som bara är sååå läckra, förstår inte hur du gör :)
Och ägget var så fint.
Tack för dina fina kommentarer i min Blgg :)