lördag 4 september 2010

# 4 julkort

-
-
Jag håller på och gör tack kort så det har tagit min tid den här veckan så här är julkortet.
-
Kortet är gjort med den underbara julkula som jag tycker så mycket om. Jag har tagit Liquid Pearl white opal på grenarna för att få det se ut som snö, jag har tidigare använt Flower soft som också passade bra.
-
Runt kanterna har jag använt en annan favorit som är embossat med Hologram Sparkle.
-
På alfabetet använde jag mig av de underbara glitterpappren som finns i A4 format och som glittrar så härligt.
-
-
-
-
Produkter jag använt och som finns att köpa från AltheasMix
  • Julkula från Heindesign
  • Stäpelset Basic från Reprint
  • Rött glitterpapper A4
-
-
-

14 kommentarer:

bili sa...

Vilket fint glittrigt kort. Gillar den fina julkulan. trevlig helg /kram

Anna-Karin sa...

Julkulan är verkligen jättefin! Snyggt och skoj att sätta dem på en gren!
Kram Anna-Karin

Teamjes sa...

Vad vackert det blev , gillar att dom hänger på grenarna. Kram ♥

Monkeplonks samlade verk sa...

Vad snyggt!! Jag har också den stämpeln men har inte gjort något kort med den än. Måste nog prova i kväll :o)Kram

Terés sa...

I vanlig ordning så blir det kanon det du gör... Väldigt snyggt glitterpapper! Synd att jag har köpförbud nu... :(

Kram

Susy sa...

Superfint, man blir ju lite sugen på jul t om!!!

KRAMIS SUSY

Jenny sa...

Blev oxåå förälskad i glitterpappret och så snuggt du fått till banden så dom verkligen ser ut att sitta på grenen.

Kram Jenny

Biggan sa...

Så läckert med glitteret! Vackert julkort!

Kram
Biggan

Monica sa...

Supersnyggt som vanligt Katta! Man kan riktigt se hur allt glittrar jul :-) Måste nog testa det där hologram pulvret :-)Det får du visa mig nästa gång vi ses, (vilket jag hoppas blir snart!!) :-)
Stora bamsekramar till dig!

Lilla Pyssel Inger sa...

ÅÅÅÅÅ vilket underbart ljuvligt julkort man kan inte annat en att gilla detta kort:) Du är jätteduktig på att få till det:)
Ha en underbar söndag och var rädd om dig, kramar från lilla Inger vännen:)

pojjo sa...

vilket underbart kort du gjort :D

Lene sa...

hej vännen!
Underbart kort, julkulorna är ju så snygga!
ha det bäst!
Kram lene

Jenny sa...

Hej igen Katarina.
Ang kommentaren i min blogg och kalvarna.
Spännande att få försöka mjölka och du kunde, coolt :)
Ska nog googla lite på besök för allmänheten :)
Kram Jenny

Britt-Inger sa...

Hej. Måste först beklaga sorgen... Har själv också mist min far, men det håller på att vara några år sedan, men det finns alltid ett stort tomrum.
Tack, snälla för dina ord :) Det börjar att återgå till alla normala rutiner och att även bloggandet kommer tillbaka.
Mycke fint du gjort sen sist jag kikade in.
Sköt om dej och de dina.
Kram, Britt-Inger