torsdag 16 december 2010

-
-
-
På det här kortet har jag använt stämplar från ett clearstampset som jag köpte hos AltheasMix.
Det är så användbart med både texter, gran, julkula, gillar det jättemycket.
Jag använde embossingpuver guld och brun.
-
Julen närmar sig med stormsteg och så har vi 3 födelsedagar som ska firas. Sara (systerdotter) fyllde iof på lucia men vi ska hem till henne nu på lördag,
sen är det mamma den 22 dec och syrran den 25 dec.
-
-
Fynda hos AltheasMix
50 % på alla dies
-
Du hittar dem under "Dies", embossingdies och under Tim Holtz.
-
Rabatten dras i efterhand.
Kan ej kombineras med andra rabatter.
Gäller varor i lager och ordrar som lagda 15-17 december.
-
-

13 kommentarer:

Susy sa...

Vilket otroligt fint kort!
Måste nog ta tag i embossingen med embossingpulver igen för det blir ju så himla snyggt!
Ja, visst rusar dagarna iväg nu!
Ska göra klart mina julkort (som jag började med på Sthlm City Scrap).... hi hi!
Ha det så bra och GOD JUL om vi inte hörs innan!
STOR KRAM TILL DIG!
SUSY

Maria sa...

Väldigt fina granar
och lika fina snöflingor!

/Maria

Mim... sa...

Så snyggt du har andvänt dom stämplarna!
ha en bra kväll...

renate50 sa...

Diese Karte gefällt mir besonders gut - obwohl alle deine Karten sind toll!Ich schaue gern in deinen Blog, erhalte immer Inspirationen, danke. Ich wünsche dir und deiner Familie eine gesegnete Weihnacht aus Deutschland! Renate

Maria sa...

Jag gillar dina granar mycke. Funderar på att göra egna.
Så ni fyller år så tätt i julmånaden.
Spar lite plats till julmaten :)
Önskar dej en trevlig helg.
/Maria

Lene sa...

Hej vännen!
Åh så snygga granar, vilket underbart kort!
Vill önska dig en skön helg med alla födelsedagar!
kram Lene

annannadesign sa...

Vad snyggt det var med guldembossing! Det måste jag testa! Älskar verkligen det där setet.
Tusen tack än en gång för pappren - tack vare dig kunde jag leverera i dag:)
Kram och ha en toppenhelg!

pojjo sa...

vill passa på att önska en GOD JUL och gott nytt år
kraaam från mig

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Hello darling, kortet är super fint.
Jag ångrar att jag inte köpte det stämpelsättet :-(.
Jag hör av mig så vi kan ses.
Ha en härlig 4:e advent.
kram kram
Carina A

Ann-Sofi sa...

Underbart kort Katta!
Hoppas det är bra med dig, saknar våra stunder på Papprika!

Anita sa...

Vad många fina julkort du gjort sedan sist jag tittade in här, superfina! Jag har inte gjort ett enda ett i år...:(
God Jul och Ett Gott Nytt År!
~Anita

Biggan sa...

Underbart kort! Önskar dig en skön Jul och ett gott nytt år!!

Biggan

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Är tillbaka här för att önska en riktigt God Jul till dig vännen.
Kramis
//Carina A