söndag 20 februari 2011

-
Hejsan. Hur har ni det i kylan, den här helgen har det bitit riktigt i kinderna. Tycker det är lite bättre nu när det är lite kallare än när det är omkring noll och det är så härligt när solen börjar visa sig mer och mer.
-
I dag har jag varit på bio och sett Änglagård 3, jag gillade den.
-

Fjärilpunch och en hörn och kantstans som är krackelerad från Martha Stewart. Blomman har jag gjort med 2 stl av Retropuncharna. Bladpunch från EK Success. Spellbinderdies. Grön pearlmaker och textstämpel från Reprint set har jag använt.

19 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Jättesnyggt! Och vad kul att du lagt ut filmerna som visar hur man gör spirlalblommorna. Kommer jag garanterat att testa!
Kram

bili sa...

Snyggt kort, häftiga kanter :) Gillar fjärilen och blomman, egengjord? kram bili

Gunilla/Nilla sa...

Åh vilket fint kort. Upplägget är så läckert och den där kantstansen som du använt är mitt i prick.
Den får nog hamna på min shoppinglista;))!!
Har aldrig testat pearlmaker, är det lätt att jobba med?

Kramen till dig så hoppas jag du får en skön vecka/Gunilla

annannadesign sa...

Snyggt Katarina! Jag gillar verkligen den där fjärilen - får nog införskaffa en sådan snart:)
Kram!

Maria sa...

God kväll.
Jag gillar oxå att det går mot ljusare tider.
Roligt med ett biobesök. Mitt senaste var TRASSEL och den gillade vi alla stort.
Den gröna perlmakern verkar som att den ghör lite snyggare pärlor. Det sjuknker inte ihop så som den vita.
Så läckra dessa gröna.
Intressant hur du ounchat kanterna runt det gröna pappret.
Riktigt snyggt och en lilla fjäril fick vara med .
Kram
/Maria

Hemmet Är Min Borg sa...

jag hoppas vi snart får vår, jag är så trött på detta kalla och snö nu, ska kolla dina små filmer nu, spännande
Kram Jeanette

Lilla pyssel Inger sa...

ÅÅÅ vilket häftigt annorlunda kort och vilken snygg kant det blev:) Jag gillar kortet jättemycket:)
Det låter supertrevligt med bio besök har själv varit sugen på att se den filmen!
Ha en toppen måndag och vecka och var rädd om dig:) Kramar från lilla Inger:)

Lene sa...

Godmorgon min vän!
Ett helt otroligt vackert kort! Så läcker kantstans!
ha en bra dag1
kram lene

Susy sa...

Jätte vackert kort Katta!!!!
KRAM SUSY

Annelie sa...

Kul att du tittade in hos mig : )
Å jösses vilket fint kort du har gjort, jätte läckert.
Har också 3an, visst va den bra!!!!

sussilull sa...

å så fint :-)

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Snyggt kort!
Ses snart bäjbi :)
kram
//Carina

Lilla pyssel Inger sa...

Jag håller helt med dig jag fattar inte heller i bland värt helgerna tar vägen:) Det går fort fram alltid tycker jag och jag hinner inte alls med det jag vill hinna med suck !!!
Kul att du gillade korgarna fast nu har jag nog flätat klart för ett tag ha ha ha:)
Nu får det bli något annat:)
Ha en toppen dag, kramar från lilla Inger:)

Anonym sa...

Här kommer Varma hälsningar från kylan. Just ikväll kan man väl säga att det är lite mildare för det är bara - 24,6. Det var ett fint kort,jag har inte tidigare sett kant stansen som du använt.
Läckert!!
Iréne

annicka sa...

Hej hej! Fina kort som vanligt =) Grattis-kortet med fjärilen är ju supersnyggt! hoppas allt är bra med dig! kram kram

Monica sa...

Görsnyggt som vi säger i Göteborg! :-) Den kantstansen va ju urläcker!!! Och vad vackert det blev med mönsterpappret o pearl makern .-) Me like!!
Stora kramar!

Grannen Vega sa...

Fin blogg Katarina! Du skapar så fina kort. Har inte hunnit använda sakerna jag fått av dig. Har tyvärr inte haft tid. Men ska snart ta itu med det.
Hälsningar Vega!

Lilla pyssel Inger sa...

Ville titta in och önska dig en riktig trevlig fredag och helg:) Hoppas att allt är jättebra med dig:) Kramar från lilla Inger:)

Maria sa...

Hej.
Roligt att du gillar.
Men...
faktiskt så har min Silhouette gjort det stooooora jobbet.
Så glad att skapa med den. den ger mig mycke inspiration
Önskar dig en trevlig helg
Kram
Maria