torsdag 16 juni 2011

Ett studentkort från 2010

Jag hittade bilder på ett gammalt studentkuvert från förra året
som jag inte tidigare lagt ut på bloggen.
Det här gjorde jag till min älskade systerson Fredrik
som tog studenten förra året.

Jag, systerdotter och hennes pojkvän hade gått ihop
och köpt biljetter och för att de skulle få plats
så blev det ett kuvert som dekorerades istället för ett kort
och min inspirationskälla är Carina.

Jag har använt mig av Maja papper, Fiskars kantpunch,
studenmössestämpel fr. Forma Hantverk, Tim Holtz alfabet och div. blommor

13 kommentarer:

Distressed Desserts sa...

Hej Katarina.
Så otroligt fint kuvert du gjort.
Jag hade blivit jätteglad för ett sådant.
Hoppas du får en fin lördag.
Kram
/Maria

Nina sa...

Fint kort och ett lika fint kuvert. Jag skall också pröva på det. Ha det så gott.Kram Nina

Hemmet Är Min Borg sa...

Jättefin kort
önskar dig en trevlig Lördagskväll
Kram Jeanette

Anonym sa...

Superfint!
Du är ju min inspirationskälla.
Vi kan väl höras i kväll.
kramis
Carina

Lena sa...

Jättefint. Både kort och kuvert är så stilrent och så snyggt. Ha en bra dag. Kram Lena

Åsa/asamia sa...

Vilka tjusiga studentkort du gjort!!

Margareta sa...

Oh så vackra studentkort - och studentkuvert! God idé!!
Du gör så mycket fint och ger inspiration - TACK!

Annelie sa...

Jättefint!
Väldigt bra idé att dekorera direkt på kuvertet!
Passar på att önska dig en riktigt trevlig midsommarhelg ifall vi inte hinner "ses" något mer innan dess!
Kram Annelie

Lene sa...

Hej Vännen!
Verkligen snyggt! Ett kort med stil!
Ha en bra dag!
kram lene

GunBritt sa...

Vilket fint kort du gjort till studenten. Önskar dig också en trevlig midsommar.
Kram GunBritt

pojjo sa...

Jag har jätte svårt för att göra student kort.. just pga av färgerna men OJ vad du är bra på det... tack för du delar med dig av allt :D

Pysselpalatset sa...

Härligt studenkort, gillar den lilla mössan. önskar dig och de dina en utomordentligt skön midsommar. kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Katarina:)
Underbart dekorerat student kuvert riktigt snyggt:)Å student korten under är också kanon snygga gillar allt du har gjort "MYCKET":)
Jag håller med Pojjo att jag tycker det är svårt att göra student kort snygga men du har inga problem att få dom till:)

TUSEN TACK SNÄLLA GULLIGA DU FÖR ALLA DINA KOMMENTARER HOS MIG UPPSKATTAR DET JÄTTE MYCKET:)

Norge resan var kanon och du har helt rätt nu har jag många härliga minnen att njuta av:)

Så snällt av dig och säga att jag är värd alla kort jag fått:)

Jag hoppas att resan med syster och svåger i morgon till Lingbo blir toppen:) Jag hoppas att du får det helt kanon och att det blir en riktig trevlig midsommar för dig:)
Förstår dig mycket väl att det ska bli skönt för dig att komma bort en liten stund:)

Själv så åker jag ut med min kära sambo och segelbåten. Vi seglar ut i morgon till en ö som heter "Broken" dit kommer många som har segelbåtar och det finns riktigt midsommar firande där:)
Jag hoppas som dig på underbart väder vi får hålla tummarna för veranda:)

Ha det bäst och var rädd om dig:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger:)