söndag 4 mars 2012

Det börjar bli roligt att göra kort


Det känns roligt att sitta och pyssla igen.
Håller på och göra en massa olika
blommor som jag ska ha på korten.
Visar ett födelsedags kort med det fina vitsippepappret
från Maja Design och några av de blommor jag gjort.
Vad härligt att demperaturen börjar stiga och solen visa sig allt mer.
Jag var ute och tog en långpromenad igår och det var så härligt.
Ha en bra vecka.

Blompunchar fr Nellie Snellen, bladpunch Xcut, Cherry Lynne Doilydie, Tim H banner,
Glossy Gel Sunny Yellow på blommorna, stämpel från ett stämpelset



19 kommentarer:

bili sa...

Härligt vårligt kort :) Vackra blommor och blad kramar bibbi

Iffa ...... sa...

Superfint vårkort! Blommorna sitter jättefint och så perfekt allt stämmer ihop =)
Ha en trevlig söndag!

Anonym sa...

Ja visst är det helt underbart med solen och lite värme!
Jag blir också glad av ditt fina våriga kort.
Kramelikram
/Carina

Lena sa...

Ett så vackert och vårigt kort du har gjort. Så snyggt med rundeln och de vita blommorna. Love it! Ha det så bra. Kram Lena

Lene sa...

ÅH jag bara älskar det, helt underbart!
Kram lene

Mim... sa...

Vilket underbart kort!! och så kul att du fått tillbaka kusten att pyssla.
Ha det gott...

Iffa ...... sa...

Hihi, du låter som mig. Har ett helt gäng med Promarkers som jag inte heller använt,måste nog göra som dig och börja använda dom innan de inte går att använda!
Min arbetskamrat blev jättenöjd med kortet =)
Ha en trevlig kommande vecka!
Kram Iffa

Nina sa...

Så skönt att höra att du mår bättre. Kortet är helt underbart och blommorna är så fina. Ha det så bra. Kram Nina

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

jag bara älskar detta stilrena och underbara kort... fina färger och jättesöta blommor, dom får mig att tänka på prästkragar.... superfint
kram

Jenny sa...

Åh så sött, de små glula prickarna lyser som små solar och värmer mig inombord, tack det behövde jag verkligen idag. Det blev som en liten uppåt puff :)
Kram Jenny

Ann-Sofi sa...

Kul att höra att du har inspiration igen, den brukar ju alltid komma tillbaka till oss pysslisar :-)

Laila sa...

Så fina dina egna vitsippor vart ihop med det där pappret. ♥

Karin sa...

Så härlig vårkänsla i kortet! Visst är det underbart att vi har vår i luften.

Lilla Pyssel Inger sa...

Ljuvligt ljuvligt ljuvligt och jag blir så GLAD att du tycker det är roligt att göra kort:)
Ditt kort är helt underbart och får mig att längta efter våren och sommaren nu:)
Mycket snyggt jag gillar massor:)

TACK SNÄLLA för ditt avtryck hos mig om mina korgar och mitt album till mitt barnbarn.
Man blir så GLAD och tacksam när någon gillar det jag gör och det värmer mycket att bli så uppskattad för det:)

Jag mår bra tack snälla för omtanken vad gulligt av dig:)
Har haft en vecka där det har varit mycket så är lite trött men ska inte klaga för det funkar och rullar på bra:)

Hoppas allt är bra med dig !!!

Önskar dig en jättemysig och jättetrevlig fredag och helg:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Anneli sa...

SUPER snyggt kort och så härligt med alla blommorna

Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg

Kraaam Anneli

Curlingmor sa...

Hej Katta när man ser ditt kort längtar man verkligen till våren.
Hoppas att allt är bra med dig.
Kram på dig

Sindra sa...

Åh, vilket vårigt härligt kort! Jag blir riktigt glad när jag ser det! :)
Kramis

sussilull sa...

Underbart kort! och dina vitsippor vart ju som en fröjd för ögat :) Kram

Anita sa...

Men Gud vilka fina kort du har gjort! Älskar det där pappret och blommorna är ju bara för söta.
~Anita