söndag 3 februari 2013



Ytterligare en vecka har gått och det är så skönt 
att det börjar bli ljusare på eftermiddagarna. 
Mörkret är det jobbiga med vintern, 
att solen knappt går upp vissa dagar.
Min förkylning har blivit bättre men riktigt bra är jag inte, 
det känns vissa dagar som förkylningen håller på att ta om.

Jag har inte tänkt att sluta blogga 
men ibland blir jag så less på mig själv 
som använder likadana dekorationer och dies 
i stället för att använda andra som ligger i lådor i bokhyllan.
Jag har tänkt att jag ska stämpla upp alla stämplar, 
stansa ut alla dies och punchar och sätta dem i en pärm 
så jag lättöverskådligt ser vad det är jag har.
När jag ska göra ett nytt kort kan enkelt titta i pärmen 
och bestämma hur kortet ska se ut.


Ha en bra vecka!




8 kommentarer:

Anonym sa...

Bra idé med diesen och stämplarna!
Jag har ju stämplat upp mina stämplar, jag blev så nöjd!

Kortet är jättefin!
Önskar dig en bra vecka!
kram
/Carina

bili sa...

Ännu ett vackert kort :) Tror jag har det pappret oxå i min låda, gillar färgerna och du har dekorerat så fint. Krya på dej o ha det så bra. kram bibbi

Mim... sa...

Javisst har man en massa saker som man inte använder, glömmer bort.
Vilket snyggt kort du gjort!
Ha de gott...

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hejsan!
Allt går i våger alla har vi någon låda som man glömmer bort, men tänk så roligt när man upptäcker den igen ;-)
Jag gillar dina kort, fina färger och budskapet i fokus, precis som jag tycker om.
Välkommen som följare hos mig, blir jätte glad när någon ny hittar till mig!
Önskar dig en trevlig vecka!
Kram Ann-Charlotte

Susy sa...

Vilket vackert kort, Katta!
Jag vill också ha vår nu, trött på vinter, slask, kyla och mörker...
Jaaaa, jag saknar också Papprika så mycket!
Så mysigt vi hade där!
Skulle vara där varje vecka och sitta och pyssla och fika!

KRAM SUSY

Margareta sa...

Underbart vackert kort Katarina!! Jag har försökt kommentera här förut, men det gick tydligen inte fram - jag har ju strul med min internetuppkoppling :(
Har idag beställt ett fast bredband hit hem (lite Valentinepresent från Kjell) men det kopplas inte in förrän 20/3

Tack för rara ord hos mig!!

Varm kram på Alla Hjärtans Dag (fast det är sent på dan!)

Anonym sa...

magnifika in, mycket informativ. Jag undrar varför det motsatta experter inom denna sektor inte märker detta. Du bör fortsätta ditt skrivande. Jag är säker, du har en stor läsarnas bas redan!

Marie sa...

Vilket jättefint kort!
Jag är ingen motivstämplare och därför hittar jag så mycket inspiration i dina kort.
Känner igen det du säger om att använda samma saker på sina kort, jag har väldigt lätt att snöa in på saker.
Jag har mina textstämplar uppstämplade på laminerade papper och sittandes i en pärm med samlarfickor (fickor för hockeybilder till mindre stämplar och vykortsfickor till större stämplar). Det blir ganska lättöverskådligt.
Kramar till dig!