söndag 28 april 2013

En underbar årstid.


Nu är det äntligen vår.
Tussilago, scilla, snödroppar, blå- och vitsippor m.fl.
har börjat blomma.
Den här årstiden är underbar när det börjar gro.

Varje år åker jag in till Kungsträdgården för att se körsbärsträden blomma, 
i år har jag inte varit där men jag har gjort ett kort där jag har försökt likna dem.


Önskar en trevlig Valborg!



Gren från Memorybox, Martha Stewart punch Hydrangea 3 in 1, 
Grattis stämpel fr Inkido, oval och scallop från Spellbinders. Gul pearlmaker.





13 kommentarer:

Marita sa...

Dette var et nydelig kort♥.

Ønsker deg en fin uke♥.

Klem, Marita

Unknown sa...

Så stilfullt och enkelt , men så vackert.

Kram Ninni

bili sa...

Vackert med blommor på bar kvist :) kram bibbi

Anonym sa...

Det här kortet är sååå fint!
Kramis
/Carina

Susy sa...

Så vackert kort, Katta!

Ja visst är våren härlig med alla färger, dofter och intryck!

Önskar dig en trevlig valborg!

KRAM SUSY

Margareta sa...

Underbart kort Katarina!!Jag brukar också försöka få se körsbärsträden i blom i Kungsan - så ljuvligt - och nu fick jag en försmak av den känslan med ditt kort - TACK!
Ha en fin v
Valborg och 1:a maj!!
Jag firar i Hälsingland - härligt!!
Kram!!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Åh så fint!! Älskar ju körsbärsträd! Är ju så underbart att fota de träden när de blommar. Hade gärna tagit en sväng i Kungsträdgården mitt i all blommning.. Du har verkligen fått till den fina känslan med grenarna. Trevlig valborg. Kram

Majsan sa...

Superfint kort, stilrent och så snyggt!!

Javisst är ju denna årstid såå härlig :), man får börja och vistas utomhus och njuta av all grönska och SOL :)

KRAM MAJSAN

GunBritt sa...

Jätte fina kort du har gjort sedan jag var inne och titta på din blogg. Kram GunBritt

Karin sa...

Så bra du lyckats med körsbärsblommorna! Skirt och vackert!

Camilla sa...

Jätte vackert kort. Stilrent och fint med vackra vårfärger. Toppen!!!
Kram

Anonym sa...

SUPERFIN!kram annika

Lene sa...

Alldeles underbart, stilrent och vackert!
Ha en skön söndag min vän!
Kram Lene