onsdag 3 december 2008

Ringt vårdcentralen.

Jag har idag ringt till vårdcentralen och fått reda på att det kan ta veckor innan mina symtom helt försvinner. Det känns så mycket lugnare nu när jag fått reda på det.

Jag har också börjat att pyssla lite. Idag la jag några Geishachokladbitar i en cellofanpåse, satte på ett julklistermärke, tog ett vitt papper som jag embossade och häftade fast över öppningen , använde mig av den runda God Jul stämpeln från Inkido som jag använt mig av förut och avslutade med att sätta brunt band med texten choklad under den runda stämpeln. Ett enkelt sätt att göra precenten lite roligare.

Påsen finns på Papprika men jag glömde ta kort på den så jag lägger ut ett annat enkelt bröllopskort gjort med klistermärke, spets och guldfärgat band. På det kortet är kanterna rivna med en edge scraper men det går lika bra med en sax. Avslutade med att sätta jag på lite beige stämpelfärg på de rivna kanterna men det syns knappt.

3 kommentarer:

Monica sa...

va bra du fick ett svar på VS i allafall!
Superfint kort va duktig du är!!

Storasyster sa...

Du vet, jag ääääälskar det där kortet... Det är sååå fint :D //Sol

Eva sa...

Skit snyggt helt enkelt!