onsdag 25 mars 2009

Hem från tjejträff...


Jag har precis kommit hem från tjejträff i Viksjö där en av tjejerna bor. Det är alltid lika roligt att träffa dem. Det blir alltid en massa skratt. Vi blev bjudna på god mat, kyckling i Jordnötssås och vin, jättesmarrigt. Det var så mysigt. Tack Anette för en underbar kväll. Tyvärr ses vi bara en gång i månaden och så nu får jag vänta en månad tills vi ses igen. Snyft.


Jag fick Inkidos nya papper av Malin. Hon bad mig mig göra ett kort till Papprika och här är resultatet. Jag använde mig också av Inkidos nya Grattis stämpel som jag gillar så mycket. Färgen jag använde är VersaColors Violet. I blommorna har jag använt 3D lack och glitter. Allt finns att köpa på Papprika. Klicka på kortet så syns de olika pappren mycket bättre.

4 kommentarer:

Mita sa...

Vad fint det blev! Snyggt papper och jag gillar Grattis stämplen.
Sorry att jag inte hann ringa dig igår! Begravning idag... kram!

Storasyster sa...

Attans snyggt kort :)
//Sol

Eva sa...

Otroligt fint kort. Tänk om du blir headhuntad till ett DT-team snart..

Kram Eva

Johanna sa...

nu har jag hittat till dig.
Tack för tipset med just det här kortet, har inte hunnit än... men ska göra lite snart.
trevlig vecka och vi syns säkert snart.
johanna