måndag 14 januari 2013


De bilder och dokument som jag hade sparat ner i datorn efter sommaren 
hann jag som tur var kopiera över till en extern hårddisk, skönt.
Tyvärr hade jag flera mail som jag inte skrivit ut då  min skrivare också gick sönder förra året.
De är för alltid borta.

Mitt nästa inköp ska bli en skrivare.
Jag fick pengar av mina vänner i 50-present som absolut inte fick gå till pyssel
då det tyckte att jag har tillräckligt, jag förstår inte alls vad de menar ;)

Här visar jag ytterligare ett kort jag gjorde i somras  
då jag ännu inte fört över mina julkort från kamera till dator än. 


Modelingpaste, TCW stencil, Spellbinder blommor och ovaler, Quickutzblad. Reprint stämpel ur set.

10 kommentarer:

bili sa...

Så häftigt snyggt med modelingpaste, fint mönster.Gillar dina vita blommor, så fräscha. kram bibbi

Lene sa...

hej Katarina!
Kul att du hittade min nya blogg!
Jag hade tänkt ha den som tävlingsblogg bara, men ibland saknar man bloggandet!
Jag har suttit en stund och tittat på alla fina kort, gillar dem jättemycket!
Så surt när allt bara går sönder, tur att du kunde rädda något av det i alla fall!
Önskar dig ett Gott Nytt scrapår. Hoppas du ska må bra!
Kram Lene

Margareta sa...

Underbart kort med de läckra blommorna (som jag tror mig känna igen sen i somras) och det vackra mönstret i bakgrunden!! Super!!!
Kram!!

Susy sa...

Så underbart vackert och stilrent kort!

KRAM SUSY

Annelie sa...

Underbart vackert!
Måste nog ta & införskaffa en mask & göra ett försök jag med :-)
Men stort GRATTIS i efterskott på din stora dag!!
Förstår inte heller vad dina vänner kan ha menat, pysselsaker går ju inte att ha för mycket av?!
Kram Annelie

Marie sa...

För mycket pysselsaker...de kan jag väl aldrig tro.
Grattis i efterskott!
Tycker det är roligt att du är tillbaka, saknat dina kort.
Kram!

Sindra sa...

Så otroligt vackert kort! Gillar det jättemycket! :)

Tack snälla goa du för hjälpen med hur jag kan ladda upp bilder i min blogg nu! :)
Däremot syns inte bakgrundsbiler och lite annat med Google Crome. Men det kanske löser sig det också...
Kramis

Anonym sa...

Härligt å fint sommarkort!
Kramen
/Carina

Anneli sa...

Åååh så ljuvligt sommarkort!! Såååå vackert med dom vita blomdekorationerna. Kraaaam Anneli

pojjo sa...

Stilrent och jätte snyggt :D