måndag 7 januari 2013

Jag har köpt dator.

Till slut bestämde jag mig, det blev en stationär dator.
Jag köpte den på Webhallen,
ett ställe som jag kan rekomendera för er som bor i Stockholm,
vet inte om de finns på ngt annat ställe.
Tänk att det gått 3 månader sen min dator gick sönder.
Det har varit skönt att vara datorfri,
jag har en tendens att bli sittande alldeles för länge.
Här tänkte jag visa ett kort jag gjorde i somras men de har ändrat under "infoga bild",
det går inte att välja hämta kort sparade i datorn, så jag fattar inte hur jag ska göra.
Hoppas det är ngt tillfälligt fel.
På återseende!

2 kommentarer:

Margareta sa...

Åh så kul att ha dig här igen!! Har saknat dig!!

Visst är det besvärligt när dom ändrar om hos våra "bloggleverantörer" - blogg.se "uppdaterade" för ett tag sen och inte nog med att de ändrade, så man fick lära sig en massa nytt ( vilket kanske är nyttigt i o f s) utan det blev en massa fel i början också !!!
Hoppas det snart rättar till sig för dig så vi får njuta av dina fina kort !!
Ha det gott!
Kram!!

bili sa...

Välkommen tillbaka, jag har också saknat dej :)
Det problem du har med uppladdning av bilder KAN bero på om du har explorer. Jag har crome. "Peppar peppar ta i trä" har inte varit något strul.Var in o kollade på explorer igår o där kunde jag inte ladda upp bild. Hoppas det löser sig. kram bibbi