lördag 7 november 2009

Tetra med jultema


Idag visar jag upp en tetra som jag gjort och som är enkel att göra och som kan användas vid en middagsbjudning med bordsplacering, lite roligare än att skriva namnet på en enkel lapp och varför inte med en liten överraskning i varje.
I veckan gjorde jag klart den här jultetran som nu finns på Papprika och som jag har dekorerat med produkter därifrån så som rött julpapper, Pearl Maker Amber, Rund Inkido stämpel, Artic Snowflake punch från Martha Stewart.
Trevlig helg önskar jag er.

8 kommentarer:

annannadesign sa...

Ursnyggt! Åhh, sådana vill jag också lära mig! Tiden räcker inte till...

Kram!

sussilull sa...

Snyggt och fiffigt! :-)
Å nu är det bara några dagar kvar tills taxinge är i full gång.:-)

Anonym sa...

Va, fin den är och användbar vid olika illfällen.
Kram Irene

Mita sa...

Den år sååååå snygg live!

Jenny sa...

I love It, du är så piffig med nya skaer, såg asken på papprikas insp.blogg den var verkligen bara såååå vacker. Måste med andra ord köpa en wellpappmaker :)

kram

Maria sa...

Hej.
Jag har en helt ny blogg och jag är så nyfiken på hur det går för ER där ute i cyberrymden med ert juliga pyssel.

Åhhh, va fin den är din söta lilla tetrapack.
Helt underbar. Du har verkligen kommit igång med ditt julpyssel.
Så många små pärlor du gjort med perlmaker.

Maria

anna sa...

supersnyggt!!! det var länge sedan jag var här men det känns som du utvevcklats massor! Du har alltid gjoort fina saker men nu är det ääännnu bättre! :)

Maria sa...

Den är så snygg och du är så duktig...kram