fredag 1 januari 2010

Gott Nytt År allesammans...

Jag hoppas det ska bli ett riktigt bra år på alla plan.

Jag hoppas också ni alla hade det jättetrevligt på nyårsaftonen. Jag själv firade in det nya året med Anki som jag bjudit över. Hon kom mitt på dagen för vi skulle ut och promenera i det vackra vädret och också hinna med att pyssla. Vi hann även få i oss mat och lite annat gott.

När jag ska pyssla med andra sitter jag mest och pratar och så även denna gång och det är jättetrevligt men jag får ju då inget inget nytt att visa upp i bloggen så även i detta inlägg det får bli ett julkort som jag gjorde till Papprikas julkalender den 23 dec. Vill du se hur granens vikts så finns beskrivning på Papprikas informationssbogg klicka här.

Må 2010 bli ett riktigt bra pyssel år

Katarina




4 kommentarer:

Johanna sa...

har sett den i verkligheten, jätte fint!!!
Tack för din kommentar, jag ser fram emot posten nästa vecka.
God fortsättning till dig också.
Johanna

Johanna sa...

hej Katarina,
han skriva så här:
"you will be winning a festive prize box packed with holiday products from some of my favorite craft companies, plus a few of my own products too."
Men vad det är vet jag inte, hoppas på hans nya grejor... ser fram emot posten nästa vecka.
kram
Johanna

sussilull sa...

ÅÅåååhhh... det är ju ett sånt där jättefint som jag fick av min underbara son! :)
Hoppas att året har börjat bra. Vädret kan man ju inte klaga på iallafall ;)
Kram

Eva sa...

Gott nytt år till dig med. Visst kommer det att bli ett härligt pysselår. Det tror i alla fall jag.

Kram Eva